Over ons

Wie zijn wij?

Kaizen Content bestaat uit twee gedreven studenten die allebei streven naar een voordelige vorm van webdesign en marketing. Klaar staan voor het MKB en de kleine ondernemer goed op weg helpen naar online resultaat staat bij ons centraal. 

Met een twintig jarige vriendschap en gecombineerd flink wat jaren ervaring op het gebied van online zichtbaarheid hebben wij de handen ineengeslagen en Kaizen Content neergezet.  Een betere service bieden dan de concurrent voor een vriendelijk prijsje én hetzelfde resultaat.  Benieuwd wie de twee breinen achter Kaizen Content zijn? Lees dan verder.

Waar Kaizen voor staat

De “‘Kaizen’’ gedachte heeft zich in de afgelopen 75 jaar ontwikkeld tot één van de belangrijkere management en organisatietheorieën van vandaag de dag. Het begrip is ontstaan vlak na de tweede wereldoorlog in de autofabriek van Toyota. Het doel van de Kaizen methode toen, was het doorontwikkelen van de productielijn door elke dag kleine verbeteringen aan te brengen, waardoor in stapjes het productieproces efficiënter werd. 

Naarmate deze gedachte zijn beloop kreeg. Werd dit ook doorgetrokken in organisaties en management. Kaizen is een begrip dat staat voor structureel kleine verbeteringen toepassen. Het gaat uit van de overtuiging dat alles altijd net iets beter kan. Dat is de fundamentele gedachte waarop ons bedrijf is gebouwd. Wij zijn ervan overtuigd dat, door kleine stapjes te zetten en mee te bewegen met de ontwikkelingen van vandaag en morgen, uw bedrijf kan groeien. Waardoor morgen net weer iets beter is dan vandaag.

Onze stijl

Kennis van zaken

Door de persoonlijke aanpak concretiseren wij een helder doel waarbij wij jou voorzien van input en aanvulling op de strategie en de aanpak.

Een persoonlijke aanpak

Wij willen dat jij de leiding neemt en ons meeneemt in je visie en ambitie. Hierdoor kunnen wij een plan opstellen perfect op maat afgesteld voor jouw bedrijf.

Jouw wens is onze uitdaging

Jouw doel is onze uitdaging. Wij nemen je mee in ons werkproces, zodat je weet wat je krijgt, maar ook vooral waar je naartoe gaat. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Our Expert Team

You can use these sections to highlight the features of heading. Use these paragraphs to focus on the topic you want. Make sure you keep it short, attractive.

Onze gezichten

Sasha Westra

Jacco van Joolen

I

Zorg Dat Ze Je Niet Kúnnen Negeren

Scroll naar top